sobota, 16 lutego 2013

9. i 10. Trening z Ewą Chodakowską


11.02. - Ewa Chodakowska - Trening z Gwiazdami
16.02. - Ewa Chodakowska -Trening z Gwiazdami

W poniedziałek było późno, gdy zaczęłam ćwiczyć, a w TURBO jest więcej tupania, więc chciałam dać pożyć sąsiadom i trening, który zaczęłam po 22, powinien być lżejszy, więc skończyło się na tym z Gwiazdami. 
Tydzień miałam pracowity, nie było kiedy trafić na pilates :( więc dzisiaj rano rozpoczęłam trening, ale Turbo byłby za dużym szokiem po kilku dniach nicnierobienia, dlatego znowu ten z Gwiazdami wzięłam na barki ;) dołożyłam kilka rozciągających, rolowanie butelki, deska 2x15 sekund i zadowolona po prysznicu stanęłam na wadze. ;)
A tabelka wkrótce, obiecuję ;)

Trzymajcie kciuki, jutro spróbuję pobiec. Boję się. Ale co tam... najwyżej wrócę marszobiegiem. To naprawdę dziwne, że co jakiś czas boli mnie kolano, skoro nie biegam od tak dawna... Chyba jednak wybiorę się do ortopedy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz