sobota, 2 marca 2013

13. i 14. trening z Ewą Chodakowską

26.02. - 13. Trening z Ewą Chodakowską - Turbo
02.03. - 14. Trening z Ewą Chodakowską - Trening z Gwiazdami



W tym tygodniu znowu będą trzy zamiast czterech treningów...
We wtorek było Turbo, a dzisiaj z Gwiazdami - dzisiaj lżej, bo jutro dam sobie wycisk ;)

Nie wytrzymałam i zmierzyłam sobie udo, mam cm mniej! Mało, bo tylko 1cm, ale to tak cholernie motywuje, że przy minimalnym wysiłku (3 treningi w tygodniu) są jakieś efekty!
A jutro generalne mierzenie, wszystkiego, uzupełnienie tabelki, którą Wam tu przedstawię.

Jutro też napiszę o czymś, co spotkało mnie w tym tygodniu, o czymś co jak nic daje mobilizację.

Wybaczcie, że bardzo krótko dziś, ale Michał już czeka z winem... ;)

 
  

2 komentarze:

  1. :)
    Mam nadzieję, że uścisnę też Twoją! Myślę o debiucie w półmaratonie w Tarnowie Podgórnym, jednak boje się, że wypadnie w ten sam dzień co bieg o Koronę. Zobaczymy :)
    Biegasz po lasku w Dąbrówce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Tarnowo byłoby ok :)
      nie biegam w Dąbrówce, bo mieszkam nad Maltą ;) ale pochodzę z Dąbrowy i jestem tam co jakiś czas, u rodziców - częściej latem, wtedy podjeżdżamy rowerami ;)

      Usuń