sobota, 19 stycznia 2013

4. Trening z Gwiazdami Ewy Chodakowskiej

19.01.4. Trening z gwiazdami Ewy Chodakowskiej

Miałam dzisiaj zrobić cały, ale przy 1/3 środkowej części jak się rozkaszlałam... Wciąż jestem na antybiotyku, więc to chyba naprawdę za wcześnie; nie wiem nawet, czy w poniedziałek już to zrobić, czy nie poczekam jeszcze tydzień. Ale reszta sumiennie odrobiona, więc ok 250 brzuszków za mną - pierwsza część też jest niezła, choć przyznaję, że prawdziwy wycisk dostaje się po całości. Wiecie, że przedwczoraj ćwiczyłam i nic nie czułam tego samego ani następnego dnia? Ale myślę, że to dlatego, że nie robię cardio. 
Tak czy inaczej za każdym razem brzuszki idą coraz lepiej, więc naprawdę za każdym razem jest coraz łatwiej.

A jak zupełnie wyzdrowieję i pozbędę się kaszlu, zrobię sobie Turbo spalanie albo Killera - wszystko to nazwy treningów Ewy Chodakowskiej, które można znaleźć na you tubie. Uwierzcie, że nazwy poszczególnych odcinków są adekwatne... 

Miłej niedzieli - uciekam, czeka na mnie risotto, bo jak zwykle po treningu, jestem potwornie głodna... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz