niedziela, 27 stycznia 2013

6. Trening z gwiazdami Ewy Chodakowskiej


27.01. - 6. Trening z gwiazdami Ewy Chodakowskiej


Odpuściłam 2 treningi w tym tygodniu - zwykle zakładam 4. Niestety wczoraj obudziłam się znów z bolącym gardłem, a i powrót do pracy okazał się dość trudny i wstawanie znowu o 6 (Zamiast o 9 w chorobie) sprawiło, że popołudniu byłam wykończona. Nie chciałam się dodatkowo obciążać...

Dzisiaj zrobiłam kolejny trening, myślę, że zrealizuję go jeszcze 2-3 razy, a potem zabiorę się za inne jej programy - nie wiem, czy Killer, czy Turbo, bo Skalpel będzie odpoczynkiem, a te dwa wcześniej wymienione... Cóż, nazwy mówią wszystko: to cardio na bardzo wysokiej intensywności. Dam Wam, oczywiście, znać ;)

A jutro wybieram się na pilates. W środę też. Żadnych wymówek!




ps. Koszulka w rozmiarze S - jak to cieszy! Waga średnio jest dla mnie łaskawa, ale ciuchy robią się powoli luźniejsze, no i nowy zakup:  spódnica w rozmiarze 36 - PRAWIE w nią wchodzę. Tylko czy będę miała odwagę założyć?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz