poniedziałek, 8 kwietnia 2013

21. Trening z Ewą Chodakowską


08.04. - 21. Trening z Ewą Chodakowską - Turbo + 100 brzuszków


Pięknie. Po pracy obiad, kawa, drzemka (tak, w tej kolejności :D), a następnie Turbo Chodakowskiej. Dzisiaj dzień wolny od squatów, więc dorzuciłam na koniec 100 brzuszków i 60 grzbietów z ostatniej części TZG. Czyli klasyk. 
Cudownie się spociłam, a jak już złapałam oddech, to się porządnie porozciągałam i rolowałam na butelce kontuzjowaną nogę. Nie boli, ale... skoro robię to od tak dawna, to nie przestaję, przynajmniej chwilowo.

Pięknie dzisiaj było, słońce dało siłę, od jutra ma być zachmurzenie, ale spokojnie, to tylko na chwilę. Wiosna już jest, misie się obudziły, już się chce wszystkiego na nowo, a Wam?


Miłego tygodnia!


PS. Dzisiaj deska była 3x20 sekund na luuuuzie! Jest moc, jest coraz lepiej!

2 komentarze: