niedziela, 14 kwietnia 2013

22. i 23. Trening z Ewą Chodakowską oraz rower! No i post....?

12.04 - 22. Trening z Ewą Chodakowską - Trening z Gwiazdami - w tym 100 brzuszków 
13.04 - 23. Trening z Ewą Chodakowską - Trening z Gwiazdami - w tym 120 brzuszków + 15 km roweru
14.04. - 10 km roweru 

Koniec ze squatami - poczułam kolano. Michał mnie ostrzegał, a ja nie chciałam słuchać.
A w ogóle... ciężki tydzień miałam w związku ze zmianami pogody, dlatego teraz nadrabiam.

W piątek Ewka, w sobotę Ewka i rower pierwszy - 5km. Zaskoczona poczułam uda na początku! No i lekko tyłek bolał, ale nie tak, jak zwykle na początku sezonu. Dzisiaj wyciągnęłam koleżankę z pracy na 10 km, więc już bardziej czuję koniec pleców, ale też jest to do wytrzymania.


Nie macie pojęcia, jak mi brakowało roweru! A pogoda przednia, right? Teraz już tak będzie, moi drodzy!

Zmierzyłam się dzisiaj - kolejny centymetr mniej w brzuchu! To tylko motywuje do dalszej pracy nad sobą.

Poza tym stało się. Spódniczka w rozmiarze S pasuje jak ulał, nawet byłam w niej w pracy. Dziewczyny są bardzo miłe, ale ja naprawdę wiem, że mam na czym siedzieć... Jest lepiej, ale bez przesady...
Będzie szybko lato, troszeczkę żałuję, bo nie zdążyłam tyle zrobić, ile chciałam, ale trudno. 

I tak jest lepiej, i tak jest postęp, no i nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa ;)

Miłego tygodnia!

Ps. W poprzedni weekend była u nas Alena, która robi sobie 30-dniowy post od słodyczy i alkoholu. Zainspirowała mnie. Żeby nie było za trudno, wyznaczyłam sobie tydzień, ale to nierealne, bo w piątek jedziemy do Warszawy, a wycieczka zobowiązuje... :) Więc zobaczymy na razie 4,5 dnia. OD jutra do piątkowego popołudnia. Nie wiem, jak przeżyję choćby 1 dzień bez czekolady. Nie wiem. Ale spróbuję. Trzymajcie kciuki.

Ps.2 Dozwolone są suszone owoce, w rozsądnych granicach. ;)


1 komentarz:

  1. powodzenia! my wczoraj pierwsze 40km na rowerze po WPN zaliczyliśmy!

    OdpowiedzUsuń